Club de tennis la Riera, Sant Pol de Mar

{ El teu punt de trobada}

El Club de Tennis la Riera va ser constituït el 29 de juny de 1.975, com a club esportiu. Som una associació esportiva i social sense ànim de lucre que pretén fomentar la pràctica de l'esport i ser un punt de trobada entre famílies.

Per donar compliment al nostre objectiu de fomentar i desenvolupar l'activitat física, el club està construït sobre unes instal·lacions de 3.000 m² i disposa de:

A més, disposem d'un parc infantil, un bar-restaurant amb terrassa coberta i exterior, menjador interior, una sala d'estar amb TV i de jocs, zona de jardí i barbacoa.

Fem activitats socials i esportives durant l'estiu (sobretot): Campionats Socials de pàdel, tennis i frontó, campionats de tennis taula, campionat de dominó, aquagym, calçotada, americanes de pàdel, sopar i festa de Sant Roc,...

També es fa un campus esportiu d'estiu per a nens i nenes d'entre 4 i 15 anys.

Més informació a la web www.etclariera.com.

ELS NOSTRES HORARIS

De dilluns a dijous

De 9h a 21h

Divendres, dissabtes i diumenges

De 9h a 22.30h

Festius i períodes de vacances escolars d'estiu 9h a 22:30h

Club de tennis la Riera, Sant Pol de Mar

VOLS FORMAR PART DEL NOSTRE CLUB?

Si encara no ets soci/a del Club Tennis la Riera, t'hi esperem!

CONTACTA'NS